مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-04اقتصادي

لزوم تسریع در ساخت بیمارستان خیرساز حضرت زهرا(س) در باوی


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم تسریع در ساخت بیمارستان خیرساز حضرت زهرا(س) در شهرستان باوی تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بر لزوم تسریع در ساخت بیمارستان خیرساز حضرت زهرا(س) در شهرستان باوی تاکید کرد.

دکتر سید سعید آزنده در بازدید از پروژه ساخت بیمارستان خیرساز حضرت زهرا(س) در ملاثانی در شهرستان باوی اظهار کرد: ساخت بیمارستان 142 تختخوابی حضرت زهرا(س) ملاثانی که از بیمارستان های خیرساز محسوب می شود، از سال 99 شروع شده و تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت سازه ای داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: بیمارستان حضرت زهرا(س) ملاثانی از تمامی بخش های بیمارستانی برخوردار است که با راه اندازی این مرکز درمانی، شهرستان های باوی، ویس، ملاثانی و روستاهای اطراف از خدمات درمانی در دسترس، بدون مراجعه به مرکز استان خوزستان بهره مند خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: با توجه به ضرورت راه اندازی هر چه سریع تر این بیمارستان جامع به منظور ارائه خدمات درمانی در منطقه باوی، تسریع احداث این بیمارستان از اهداف اصلی مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در ساخت بیمارستان خیرساز حضرت زهرا(س) در باوی

لزوم تسریع در ساخت بیمارستان خیرساز حضرت زهرا(س) در باوی