مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-16سياسي

«شاهمار»؛ روایت هنرمندان قم از عشق و رنج های همسران شهدا


این نمایش برگرفته از عاشقانه های نگفته ای از درد و دل های دختری است که در روزهای سخت، همراه با تلاش و کوشش در مسیر رسیدن به حقیقت و تعالی، - مجید علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه این اثر تقریبا یکسال تمرین پشت سرگذاشت، اظهار کرد:جا دارد قبل از هرچیزی و از  همین تریبون اعلام کنم که دست بوس تک تک اعضای گروه هستم و در مقابل از خودگذشتگی و تعهدشون به کار سرتعظیم فرو می آورم.

وی افزود: دوستانی که در این پروژه همراه ما بودن اقایان محمد یوسفی ، مصطفی قربانیان، علیرضا عباسی، محمدجواد زیادی، سید محمدجواد طباطبایی و خانمها سمیه زاهدی، فاطمه آخوندیان و نسیبه جوادنیافر بعنوان بازیگر و خانم نرگس حقی کاشانی بعنوان منشی صحنه کنار ما بودند.

علیزاده ادامه داد: بزرگان صحنه استان، آقایان ابوذر، مرتضوی، شاهمردی و سرکارخانم طرفه فروتنانه در کنار ما بودند و قدردان حضور و حمایتشان هستم.

   کارگردان تئاتر شاهمار با اشاره به اینکه زمان نمایشن از 19 تا 31 مرداد خواهد بود، اضافه کرد: فضای کلی نمایش امروزه نسبت به قبل سخت تر شده است و اینکه ما واقعا به سختی توانستیم این کار را به سرانجام برسانیم.

وی ضمن انتقاد از برخی رفتارهای سلیقه ای عنوان کرد: سخت گیری های سلیقه ای واقعا انرژی و انگیزه هنرمند را کاهش می دهد و موجب افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهمار»؛ روایت هنرمندان قم از عشق و رنج های همسران شهدا

«شاهمار»؛ روایت هنرمندان قم از عشق و رنج های همسران شهدا