مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-19سياسي

همایش 3 ساله های حسینی در جزیره هرمز برگزار شد


همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه ساله های حسینی ظهر امروز درحسینیه سید الشهداء (ع) هرمز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه(س)، همایش سه ساله های حسینی ظهر امروز در حسینیه سید الشهداء (ع) هرمز برگزار شد.

 این مراسم که با حضور دختران خردسال همراه با مادران شان برگزار شد، عزاداران به یاد دختر سه ساله امام حسین(ع) به سوگواری پرداختند و در غم آن بانوی گرانقدر اشک ماتم ریختند.

صدیقه پیل پایه مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جزیره هرمز اظهار داشت: پرداختن به جایگاه والای حضرت رقیه(س) و فرزند در خانواده دارای هویت انکارناپذیر است و همچنین نشان دادن مظلومیت کودکان مسلمان منطقه و جهان که زیر شدیدترین حملات ظالمانه استکبار جهان و ایادی تکفیری آن ها قرار دارند از اهداف برگزاری همایش سه ساله های حسینی(ع) است.

وی گفت: یکی از شهدای قیام حسینی حضرت رقیه (س)، دختر سه ساله امام حسین(ع) است که نقش بسزایی در تبدیل عاشورا به یک قیام تاریخی داشت.

صدیقه پیل پایه  ادامه داد: آشنایی نسل نونهال و نوجوان با وقایع کربلا، آشنایی آنها با سیره حضرت رقیه (س) همچون صبر و حیاء و همچنین ترویج معارف اهل بیت(ع) بخش دیگری از اهداف برگزاری این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش 3 ساله های حسینی در جزیره هرمز برگزار شد

همایش 3 ساله های حسینی در جزیره هرمز برگزار شد