مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:412023-08-14سياسي

رضایی کوچی: مطالبات گندمکاران پرداخت شود


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس بسته ای از قوانین اعم از قانون جهش تولید مسکن، ساماندهی اجاره بها و زمین و مالیات بر خانه های خالی که برای حوزه مسکن نیاز بود را در اختیار دولت قرار داده است.

- رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس بسته ای از قوانین اعم از قانون جهش تولید مسکن، ساماندهی اجاره بها و زمین و مالیات بر خانه های خالی که برای حوزه مسکن نیاز بود را در اختیار دولت قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا رضایی کوچی در جریان جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور خود، بیان کرد: حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم کرده و از نیروهای امنیتی که در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات اولیه را انجام دادند، تشکر می کنم.

در آستانه بزرگترین تجمع و حرکت معنوی مسلمانان به ویژه شیعیان و اهل بیت (ع) در اربعین حسینی هستیم.

ضمن تشکر از همه دستاندرکاران این حوزه، انتظار می رود حداکثر تلاش و همراهی جهت تسهیل در رفت و آمد زائران را فراهم کنند تا این تجمع زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کند.

وی در ادامه اظهار کرد: انصافا می توان اذعان کرد مجلس یازدهم تلاش زیادی در همه حوزه ها به ویژه رفع مسائل اقتصادی و معیشتی انجام داده و افتخار دارد که مزین به مهر تایید مقام معظم رهبری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی کوچی: مطالبات گندمکاران پرداخت شود

رضایی کوچی: مطالبات گندمکاران پرداخت شود