مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-29اجتماعي

اجرای طرح مدرسه تابستانه مهارت در خراسان جنوبی


مدیرکل فنی وحرفه ای خراسان جنوبی از اجرای طرح مدرسه تابستانه مهارت خبر داد و گفت: دانش آموزان رده های سنی 12 تا 18 سال می توانند آموزش های مهارتی متناسب با بازار کار را در مراکز دولتی و بخش خصوصی فنی و حرفه ای را بصورت رایگان فرا گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن کامرانی فر، مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای  اظهار داشت: فرهنگ مهارت آموزی، امیدآفرین و ایجاد اشتعال پایدار از مهمترین مولفه ای توسعه یافتگی هرمنطقه ای می تواند یاشد که در استان به طور جد پیگیری می شود.

وی افزود: 19 مرکز آموزش ثابت فنی و حرفه ای بخش دولتی خراسان جنویی در قالب 105 کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای با بیش از 550 حرفه آموزشی دراستان فعالیت دارند.

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی تصریح کرد: 368 آموزشگاه فنی و حرفه ای بخش خصوصی در استان فعال دارند که 237 آموزشگاه ویژه بانوان، 10 آموزشگاه ویژه آقایان و 121 آموزشگاه دو منظوره برای مردان و زنان است.

کامرانی فرد به فعالیت 94 مربی بخش دولتی فنی و حرفه ای خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل محدودیت در به کارگیری و استخدام در بخش دولتی طرحی به عنوان به کارگیری مربیان افتخاری از سال گذشته در استان آغاز شده که بیش از 125 نفر در راستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مدرسه تابستانه مهارت در خراسان جنوبی

اجرای طرح مدرسه تابستانه مهارت در خراسان جنوبی