مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-19سياسي

رسانه های سوادکوه در کنار مدیران تلاش گر


فرماندار سوادکوه با بیان اینکه صداقت در اولویت فعالیت خبرنگاران و مدیران قرار گیرد، گفت: شاهدیم که هر مدیری که در شهرستان تلاش کند، رسانه ها در کنارش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان بعدازظهر امروز با حضور برخی مدیران ادارات و نهادهای سوادکوه برگزار شد.

فرماندار سوادکوه در این مراسم با بیان اینکه رسانه ها بستر ساز آگاهی بخشی هستند، گفت: خبرنگاران شهرستان سوادکوه از برترین خبرنگاران استان به شمار می روند که بدون چشم داشتی فعالیت می کنند.

رمضان غلامی، انتخابات را مظهر اراده مردم در اداره امور توصیف کرد و افزود: راهبرد چهارگانه رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت توسط مقام معظم رهبری برای انتخابات آتی تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید ظرفیت خود را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: همگامی مدیران با رسانه ها به پیشرفت شهرستان منجر می شود.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه صداقت در اولویت فعالیت خبرنگاران و مدیران قرار گیرد، اظهار کرد: شاهدیم که هر مدیری که در شهرستان تلاش کند، رسانه ها در کنارش هستند.

وی از اداره راهداری بابت عدم پیگیری لازم برای آسفالت 17 کیلومتری و از شهرداری زیراب بابت موضوع طرح جامع و طرح مدیریت بحران انتقاد کرد و خواستار اطلاع رسانی آنان به رسانه ها شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های سوادکوه در کنار مدیران تلاش گر

رسانه های سوادکوه در کنار مدیران تلاش گر