مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-19سياسي

حمایت اینترنشنال و صدای آمریکا از اظهارات نماینده اصلاح طلب مجلس


هر چه به بازگشایی مدارس نزدیک می شویم، اتاق عملیات روانی دشمن برای درگیرکردن دانش آموزان فعال تر می شود.

سوال مطرح این است که چرا برخی نمایندگان مجلس، - فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* حمایت اینترنشنال و صدای آمریکا از اظهارات نماینده اصلاح طلب مجلس شبکه تروریستی اینترنشنال از اظهارات نماینده اصلاح طلب مجلس حمایت کرد.

این شبکه ضدایرانی در مطلبی با عنوان لایحه حجاب به حوزه دانش آموزان وارد شده است نوشت: غلامرضا نوری قزلجه، رییس فراکسیون مستقلین مجلس در گفت وگو با روزنامه شرق درباره لایحه حجاب گفت: این لایحه به حوزه دانش آموزان وارد شده و در ماده مقررشده، محصلین هم به نیروی انتظامی تحویل داده می شوند.

او گفت: از طراحان این لایحه باید سوال شود در مدارس دنبال چه می گردند؟   دیگر رسانه های بیگانه از جمله صدای آمریکا و منوتو نیز از اظهارات این نماینده اصلاح طلب مجلس حمایت کرده اند.

متاسفانه جریان غربگرا به بهانه های مختلف در پی قبح زدایی از مسئله بی حجابی است و به طرق مختلف تلاش می کند تا برای هنجارشکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اینترنشنال و صدای آمریکا از اظهارات نماینده اصلاح طلب مجلس

حمایت اینترنشنال و صدای آمریکا از اظهارات نماینده اصلاح طلب مجلس