مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:102023-08-08سياسي

خبرنگاران پاسداران ارزش های فرهنگی و معنوی جامعه هستند


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ها پاسدار ارزش های فرهنگی و معنوی است و در خط مقدم اطلاع رسانی شفاف و دقیق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دیدار با خبرنگاران این خبرگزاری در اردبیل اظهار کرد: فعالیت های کتابخانه های عمومی و رسانه ها منفک از هم نیست و هر دوی فعالان این نهادها در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی و پروژه ای به صورت آماری گزارش داده می شود و در این حیث یک نوع ترتیب کار وجود دارد، تصریح کرد: گزارش دادن کارهای فرهنگی و نشان دادن آن در جامعه هنرمندی و ظرافت خاصی می طلبد که این هنر و ظرافت را خبرنگاران در انعکاس اخبار خود نشان دادند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران در شهر کابل افغانستان گفت: خبرنگاران همواره در خط مقدم اطلاع رسانی تلاش های وافری را از خود نشان دادند تا جامعه را از غفلت و جهالت به سمت نور و آگاهی هدایت کنند.

رضاقلیزاده خبرنگاران مطلوب و مناسب اجرا می شود که جای تقدیر دارد.

در این دیدار مدیر دفتر خبرگزاری مهر در استان اردبیل نیز به آمادگی دفتر خبرگزاری مهر نسبت به انعکاس اخبار و تولیدات فرهنگی و رسانه ای کتابخانه های عمومی خاطرنشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پاسداران ارزش های فرهنگی و معنوی جامعه هستند

خبرنگاران پاسداران ارزش های فرهنگی و معنوی جامعه هستند