مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-13پزشكي

تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی


وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه جوانی جمعیت مسأله نخست وزارت بهداشت است، از ارایه تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، نوزدهمین نشست قرارگاه ملی جوانی جمعیت و حمایت از خانواده روز گذشته با حضور دکتر بهرام عین اللهی - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ستاد مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

عین اللهی در  حاشیه این نشست در خصوص جزییات و مصوبات نوزدهمین قرارگاه جمعیت اظهار داشت: در این جلسه همه ادارات کل و معاونت هایی که در پیشبرد سیاست جوانی جمعیت موثرند، در جلسه حضور داشتند.

وزیر بهداشت با تاکید بر این که جوانی جمعیت دغدغه اصلی ماست، خاطرنشان کرد: همواره در نشست های کارشناسی و مدیریتی خود به این مسأله مهم و حیاتی توجه داریم؛ زیرا یکی از تهدیداتی که آینده کشور ما را به مخاطره می اندازد  مسأله سالخوردگی جمعیت است.

وی از صدا و سیما خواست تا موضوع جوانی جمعیت را به عنوان یک ماموریت ویژه دنبال کند.

عین اللهی گفت: پیشنهاد ما این است که رسانه ملی  شبکه ای با هدف فرهنگسازی در حوزه جوانی جمعیت راه اندازی کند و یا سهم قابل توجهی از برنامه های شبکه های موجود خود را به جوانی جمعیت، مؤلفه ها و راهکارهای آن اختصاص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی

تسهیلات ویژه فرزندآوری برای دانشجویان علوم پزشکی