مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-17اقتصادي

ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور در بندر شهید رجایی


سه فروند اسکله فلزی شناور مسافری و گردشگری به دست متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی ساخته و وارد چرخه فعالیت های دریایی شد.

- ایسنا/هرمزگان سه فروند اسکله فلزی شناور مسافری و گردشگری به دست متخصصان داخلی در بندر شهید رجایی ساخته و وارد چرخه فعالیت های دریایی شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صبح امروز (26 مردادماه) در تشریح این خبر، گفت: این اسکله ها برای افزایش ضریب ایمنی رفت و آمدهای دریایی و حمل و نقل راحت مسافر و گردشگر ساخته شده است.

فریدون پیشدار با اشاره به اینکه این اسکله ها با کاربری پهلودهی قایق های کوچک طراحی و ساخته شده است، افزود: مقدمات انتقال این اسکله ها به بنادر کنگ، مقام و لنگه در غرب استان که قابلیت گردشگری دریایی دارند فراهم شده است.

وی با بیان اینکه طول این اسکله ها حدود 20 متر طول و عرض آن ها پنج متر و یک و شش دهم متر هم ارتفاع دارد، تصریح کرد: این نوع اسکله ها دارای 2 عرشه آزاد بوده که برای پهلوگیری قایق های کوچک طراحی شده است.

معاون فنی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه جنس بدنه اسکله ها از فولاد دریایی بوده و تمام مراحل طراحی و ساخت نیز بر اساس الزامات موسسات یادشده انجام شده است، خاطرنشان کرد: با نصب و بهره برداری از این نوع اسکله ها ظرفیت پذیرش مسافر در غرب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور در بندر شهید رجایی

ساخت سه فروند اسکله فلزی شناور در بندر شهید رجایی