مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 19:252023-07-24اجتماعي

هشدار زرد هواشناسی اصفهان درباره تشدید آلودگی هوا تا پایان هفته


اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره وقوع تندباد لحظه ای، خیزش گردوخاک و تشدید آلودگی هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می شود که رخداد پدیده ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز با صدور اطلاعیه ای نسبت به وزش باد، وقوع تندباد لحظه ای و خیزش گردوخاک در مناطق شمال و شرق استان از فردا سه شنبه تا روز پنج شنبه پنجم مردادماه هشدار داد.

براساس این اطلاعیه طی فردا و روز چهارشنبه باد و گردوخاک مناطق شمال استان بویژه مناطق همجوار با استان قم، کاشان، آران و بیدگل، بادرود و نطنز را در بر می گیرد و طی روز پنجشنبه در مناطق شرق استان از جمله خوروبیابانک، چوپانان و اردستان و مناطق شمالی همجوار با استان قم ادامه می یابد و منجر به کاهش شعاع دید، بالارفتن عدد شاخص کیفیت هوا و قرار گرفتن در شرایط ناسالم می شود؛ همچنین آسیب به سازه های موقت و احتمال شکستن درختان فرسوده و کهنسال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زرد هواشناسی اصفهان درباره تشدید آلودگی هوا تا پایان هفته

هشدار زرد هواشناسی اصفهان درباره تشدید آلودگی هوا تا پایان هفته