مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-11سياسي

فضای مجازی باید قانونمند شود


فضای مجازی باید قانونمند شود همانگونه که در غلب کشورها، حدود و قوانینی برای این فضا در نظر گرفته شده است.

- یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: فضای مجازی باید قانونمند شود همانگونه که در غلب کشورها، حدود و قوانینی برای این فضا در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه بخش مرکزی یزد ضمن قدردانی از شورای شهر یزد برای رسیدن به انسجام و همدلی و تسلیت به مناسبت درگذشت مرتضی شایق، عضو شورای شهر یزد، اظهار داشت: توصیه می کنم شهرداری، شورای شهر و نهادهای وابسته به درد دل و مشکلات مردم به شکل اثرگذار رسیدگی کنند و مسائل مرتبط مردم در جریان مدیریت شهری به خوبی تسهیل و حل و فصل شود چراکه مردم درد و دل های فراوانی دارند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) که می فرمایند: شما آن قدر امکاناتی ندارید که مردم را راضی نگه دارید اما سعی کنید با خوشرویی، خوش اخلاقی و خوش برخوردی رضایت مردم را تامین کنید، افزود: بزرگان دین به مردم داری توصیه بسیاری داشته اند.

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: فضای مجازی باید قانونمند شود و رها کردن فضای مجازی که در اکثر کشورها حدود و قوانینی دارد، اگر در کشور ما رها شود عواقب ناگوار و مخربی را به همراه خواهد داشت همان طور که نمونه هایی از آن را شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی باید قانونمند شود

فضای مجازی باید قانونمند شود