مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-22سياسي

برگزاری پنجمین هفته حسینیه رسانه های خراسان جنوبی


پنجمین هفته حسینیه رسانه همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) به همت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان و میزبانی روزنامه آوای خراسان جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پنجمین هفته حسینیه رسانه همزمان با شهادت حضرت رقیه(س) به همت خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان و میزبانی روزنامه آوای خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدابوالقاسم حسینی، دبیر سابق مجمع مطالبه گران خراسان جنوبی در این مراسم با بیان این که امام حسین(ع) در جنگ با دشمن از همه چیزش گذشت اظهارداشت: عبدالله الحسین (ع) در کربلا داغ بردار، داغ جوان، داغ شیرخواره، داغ اسارت خواهرش زینب (س) و .

را دید برای همین خدا هم برای امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشت به طوری که خوردن خاک حرام است مگر خاک تربت سید الشهداء (ع) که به نیت شفا می توان آن را خورد.

همچنین خاک و تسبیح کربلا را در کفن فرد فوت شده قرار می دهند تا مورد شفاعت امام حسین(ع) قرار گیرد.

وی افزود: وقتی می گوییم خدا برای امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشت یعنی این که هر مومنی وقتی نام آن حضرت را می برد ناخودآگاه اشکش جاری و ساری می شود.

دبیر سابق مجمع مطالبه گران خراسان جنوبی با اشاره به این که خدواند برای گریه کن و حتی چای خور امام حسین(ع) ارزش قائل است گفت: هر فردی که برای امام حسین(ع) خدمت کند مورد عنایت مادرش حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنجمین هفته حسینیه رسانه های خراسان جنوبی

برگزاری پنجمین هفته حسینیه رسانه های خراسان جنوبی