مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:152023-08-13اجتماعي

موکب اربعین حسینی سازمان جهاد کشاورزی در مرز میرجاوه مستقر می شود


مدیر اجرایی ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تا چند روز آینده همزمان با ورود زوار اربعین حسینی پاکستانی ،موکب سنگر سازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و دستگاههای وابسته با ایجاد مکان مناسب در مبادی مرزی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدرضا دهمرده اظهار کرد: تا چند روز آینده همزمان با ورود زوار اربعین حسینی پاکستانی ،موکب سنگر سازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و دستگاههای وابسته با ایجاد مکان مناسب در مبادی مرزی میرجاوه اقدام به پذیرایی از زائرین می کند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: سال گذشته نیز با استقرار موکب سنگر سازان بی سنگر در میرجاوه بمدت 25 روز از زوار پاکستانی که از طریق مرز میرجاوه راهی کربلای معلی برای شرکت در مراسم جهانی اربعین بودند بازتوزیع بیش از 6 هزار پرس غذای گرم و.

.

پذیرایی کردند.

وی تصریح کرد: همه هزینه های پذیرایی با مشارکت کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان ها، اتحادیه ها؛تشکل ها؛ بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی تامین و پرداخت شد.

پایان پیام/3139  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب اربعین حسینی سازمان جهاد کشاورزی در مرز میرجاوه مستقر می شود

موکب اربعین حسینی سازمان جهاد کشاورزی در مرز میرجاوه مستقر می شود