مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-21سياسي

چابکسر برند گل و گیاه صادراتی است


سرپرست بخشداری چابکسر این شهر را قطب تولید گل و گیاه فضای باز در کشور دانست و عنوان کرد: چابکسر در صادرات گل و گیاه فضای باز برند است و باید آن را به جهان بشناسانیم.

- ایسنا/گیلان سرپرست بخشداری چابکسر این شهر را قطب تولید گل و گیاه فضای باز در کشور دانست و عنوان کرد: چابکسر در صادرات گل و گیاه فضای باز برند است و باید آن را به جهان بشناسانیم.

علی امیدوار امروز در جمع خبرنگاران، جنگ امروز را جنگ نرم و رسانه ای دانست و اظهار کرد: دشمن در حوزه رسانه خیلی خوب کار کرده و لذا رسالت خبرگاران در بخش اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و سواد رسانه ای بسیار سنگین است.

او از خبرنگاران خواست گفتمان انقلاب و دستاوردهای دولت سیزدهم را برای مردم تبیین کنند و افزود: دولت با وجود همه تنگناهای اعتباری، محکم و استوار کارها را پیش می برد.

سرپرست بخشداری چابکسر با بیان اینکه در هفته دولت امسال پنج پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: بخش چابکسر روستای بدون گاز ندارد.

فقط روستای پلط کله سر فاقد گاز است که به زودی پیمانکار آن اقدام به آغاز عملیات گازرسانی می کند.

امیدوار گازرسانی به شهرها و روستاها را یکی از خدمات انقلاب دانست و بیان کرد: گازرسانی به روستای جواهردشت که یکی از مناطق گردشگری پرجاذبه است نیز در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابکسر برند گل و گیاه صادراتی است

چابکسر برند گل و گیاه صادراتی است