مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-16اقتصادي

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب


طبق اعلام اتاق اصناف تهران از امروز، کنترل و نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه، نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت های مشترک انجام خواهد گرفت.

- طبق اعلام اتاق اصناف تهران از امروز، کنترل و نظارت بر تامین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه، نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت های مشترک انجام خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق اصناف تهران اعلام کرده که در راستای نظارت بیشتر و ساماندهی واحدهای صنفی به دستور رییس اتاق اصناف تهران طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب از امروز در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران آغاز شد.

به طور کلی اتاق اصناف تهران، طرح تشدید نظارت و بازرسی بر توزیع و تامین کالاهای اساسی، نظارت ویژه بر عملکرد مشاوران املاک، اجرای طرح ضربتی بازرسی و نظارت خود را امروز چهارشنبه 25 مرداد 1402 طی مراسمی با حضور بازرسان اتاق اصناف، بسیج و وزارت مسکن و شهرسازی آغاز کرد.

اتاق اصناف اعلام کرده که اجرای طرح ضربتی بازرسی مشترک، در راستای ضرورت توزیع و تامین کالاهای اساسی، ساماندهی واحدهای صنفی فعال در سطح شهر برای بهبود وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب