مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:502023-07-25سياسي

آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال از ماه آینده


عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران به شمال از یک ماه آینده آغاز خواهد شد و همچنین سه فاز برای قطعه سوم آزاد راه در نظر گرفته شده که فاز اول 16.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با گذشت 3 هفته از افتتاح قطعه دوم آزادراه تهران به شمال و پس از دستور آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان مبنی بر ماموریت محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برای پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم آزاد راه تهران شمال، این کار اجرایی شد.

با پیگیری های سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز سه شنبه سوم مردادماه بازدید میدانی و جلسه تعیین تکلیف عملیات اجرایی قطعه سوم با حضور مخبر معاون اول رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، وزیر رفاه و فتاح رییس بنیاد مستضعفان در محل پروژه آزاد راه برگزار شد.

قطعه سوم آزادراه تهران به شمال، مهمترین قطعه این آزادراه است که در این بازدید، در راستای مسائل مختلف این محور  رایزنی و مسائل مالی تعیین تکلیف و توسط معاون اول رییس جمهور به وزارتخانه های مربوطه ابلاغ شد.

مقرر شد که عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران به شمال از یک ماه آینده آغاز شود و در این راستا سه فاز برای قطعه سوم آزاد راه تهران به شمال در نظر گرفته که فاز اول 16.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال از ماه آینده

آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم آزادراه تهران-شمال از ماه آینده