مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-22سياسي

سیاهکلی: فیلترینگ گوگل پلی، توییتر و یوتیوب دیگر موضوعیت ندارد


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسدود شدن دسترسی یه برخی سایت های اینترنتی گفت: در ابتدا که اینترنت آمد، بسیاری از سایت ها را بستیم و فیلتر کردیم اما امروز باید در این اقدام بازنگری صورت بگیرد.

- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مسدود شدن دسترسی یه برخی سایت های اینترنتی گفت: در ابتدا که اینترنت آمد، بسیاری از سایت ها را بستیم و فیلتر کردیم اما امروز باید در این اقدام بازنگری صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله سیاهکلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع درباره بررسی کیفیت اینترنت و شاخص های مرتبط با آن با رویکرد چالش های ایجاد شده برای افراد و کسب وکارهای مجازی گفت: چند موضوع در اینترنت مهم است که یکی از آنها قیمت اینترنت است؛ در شرایطی که بسیاری از کسب و کارها بر محور اینترنت اداره می شود، قیمت همچنان نامناسب است و باید به آن توجه شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در حوزه اینترنت مهم است سرعت آن است؛ ما هنوز به مردم ظرفیت می دهیم درحالیکه گرچه این ظرفیت برای موبایل معنا دارد اما برای پورت های ثابت نظیر منازل، فروشگاه ها و اماکن اداری و اقتصادی باید سرعت تعریف شود؛ دوستان گزارش دهند ببینیم سرعت چگونه است؟ ما همواره از بایت صحبت می کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهکلی: فیلترینگ گوگل پلی، توییتر و یوتیوب دیگر موضوعیت ندارد

سیاهکلی: فیلترینگ گوگل پلی، توییتر و یوتیوب دیگر موضوعیت ندارد