مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-19سياسي

فروزنده: خطوط 6 و 7 مترو امسال تکمیل می شوند


معاون شهردار تهران از تکمیل خطوط 6 و 7 مترو در سال جاری خبر داد و گفت: منابع این امر تأمین می شود و مشکلی در رابطه با این خطوط وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، لطف الله فروزنده معاون مالی اداری شهرداری تهران در نشست خبری در خصوص برنامه های شهرداری در حوزه معاونت مالی توضیحاتی ارائه کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه قرار است امسال خطوط 6 و  7 مترو تکمیل شوند آیا منابع مالی تأمین شده است؟گفت: بله تا حدودی منابع تأمین شده و تا آخر سال الباقی منابع تزریق می شود.

قرارگاه خاتم در حال فعالیت است.

ما فعلا بر روی منابع شهرداری تهران برنامه ریزی کرده ایم ان شاءالله دولت هم کمک خواهد کرد و امسال خط 6 و خط 7 مترو هم تکمیل می شوند.

وی در خصوص درآمدهای مازاد شهرداری گفت: ما درآمدهای مازاد سال گذشته را هم در پروژه های شهری مورد استفاده قرار دادیم؛ امسال هم این اقدام صورت می گیرد و هر چقدر منابع تزریق شود بهتر خواهد بود چرا که پروژه های ما بسیار شفاف است.

  فروزنده در ادامه صحبت هایش با تأکید بر این موضوع که ساماندهی حمل و نقل عمومی در دستورکار مدیریت شهری است گفت: در بحث اتوبوس، مترو و کارهای عمرانی کارهایی صورت گرفته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروزنده: خطوط 6 و 7 مترو امسال تکمیل می شوند

فروزنده: خطوط 6 و 7 مترو امسال تکمیل می شوند