مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:262023-08-15سياسي

حضور گسترده زائران در حرم شاهچراغ(ع)/ نگینی که در شیراز می درخشد


حرم مطهر شاهچراغ (ع) نگین درخشان کلان شهر شیراز و مامنی برای دلدادگان خاندان ائمه اطهار (ع) است که هیچ حادثه تروریستی نمی تواند آرامش این حرم را مخدوش کند.

- شیراز - حرم مطهر شاهچراغ (ع) نگین درخشان کلان شهر شیراز و مامنی برای دلدادگان خاندان ائمه اطهار (ع) است که هیچ حادثه تروریستی نمی تواند آرامش این حرم را مخدوش کند.

خبرگزاری مهر -گروه استان ها، علیرضا پرنیان: شامگاه یکشنبه حوالی ساعت 19 حرم مطهر شاه چراغ (ع) در حال آمادگی برای اقامه نماز جماعت مغرب و عشا بود و زوار از اقصی نقاط شهر شیراز در تلاش بودند تا خود را به حرم مطهر رسانده و نماز را در شبستان امام خمینی (ره) اقامه کنند.

مسیر ورودی حرم از باب الرضا است زوار هم از این درب وارد حرم شده و قبل از ورود در گیت های مخصوصی توسط نیروهای تأمین کننده امنیت بازرسی می شوند.

باب المهدی یکی از درب های خروجی حرم مطهر شاه چراغ (ع) است که برخی از زوار زمانی که از سمت حرم سید علاالدین حسین (ع) به طرف حرم مطهر شاه چراغ (ع) و در مسیر بین الحرمین حرکت می کنند از این باب وارد حرم مطهر می شوند و به همین خاطر گیت بازرسی در این منطقه نیز قرار دارد اما عمده استفاده از این محل برای خروج زوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده زائران در حرم شاهچراغ(ع)/ نگینی که در شیراز می درخشد

حضور گسترده زائران در حرم شاهچراغ(ع)/ نگینی که در شیراز می درخشد