مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-12بين الملل

دمشق: اشغالگران آمریکایی مرتکب جنایت جدیدی علیه ارتش سوریه شدند


وزارت خارجه سوریه به تشدید تحرکات آمریکا در این کشور واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی روز گذشته جنایت جدیدی مرتکب شد به طوری که اشغالگران و هم پیاله های تروریست آنها به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه در جنوب شرق دیرالزور حمله کردند که بر اثر آن شماری از نظامیان جان باختند و برخی دیگر زخمی شدند.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: این تجاوز تروریستی در راستای تشدید تحرکات آمریکا علیه حاکمیت سوریه و استقلال و تمامیت ارضی آن است.

در این بیانیه آمده است: این اقدام در راستای حمایت آمریکا از گروههای تروریستی و در راس آنها گروه تروریستی داعش و بهره برداری از آن و شبه نظامیان جدایی طلب به عنوان ابزاری برای اجرای طرحهای خود در قبال سوریه و منطقه است به ویژه که این اقدام جنایتکارانه همزمان با غارت مداوم منابع نفتی و کشاورزی سوریه و افزایش فشار اقتصادی بر ملت سوریه است با این هدف که طول اشغالگری بیشتر شود و تلاشهای بی ثبات کننده امنیت منطقه ادامه دار باشد.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: این حادثه دردناک یادآور حمله ناجوانمردانه اشغالگران آمریکایی در سال 2016 به مواضع ارتش سوریه در جبل الثرده در حومه دیرالزور است تا داعش بتواند بر این منطقه مسلط شود اما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: اشغالگران آمریکایی مرتکب جنایت جدیدی علیه ارتش سوریه شدند

دمشق: اشغالگران آمریکایی مرتکب جنایت جدیدی علیه ارتش سوریه شدند