مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 00:102023-07-25حوادث

شهدای پلیس راه در اوج اقتدار به شهادت رسیدند


فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید شیخی در نکا گفت: شهدای عزیز ما در اوج اقتدار به شهادت رسیدند و این قول را به خانواده شهید خواهیم داد که مطمئناً دشمنان به سزای اعمال خویش خواهند رسید.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید شیخی در نکا گفت: شهدای عزیز ما در اوج اقتدار به شهادت رسیدند و این قول را به خانواده شهید خواهیم داد که مطمئناً دشمنان به سزای اعمال خویش خواهند رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی به همراه معاون نیروی انسانی، رییس پلیس راه و فرمانده انتظامی شهرستان نکا با خانواده شهید رضا شیخی از شهدای حادثه تروریستی محور خاش زاهدان دیدار کرد.

سردار مفخمی در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت چهار تن از کارکنان پلیس راه در محور خاش-زاهدان به ویژه شهید شیخی گفت: این شهید عزیز و دیگر همکارانش ناجوانمردانه توسط اشرار کوردل که از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کینه داشتند به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه افتخاری است که ما با این عزیزان در یک سنگر بودیم، افزود: شهدای عزیز ما در اوج اقتدار به شهادت رسیدند و این قول را به خانواده شهید خواهیم داد که مطمئناً دشمنان به سزای اعمال خویش خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای پلیس راه در اوج اقتدار به شهادت رسیدند

شهدای پلیس راه در اوج اقتدار به شهادت رسیدند