مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-12سياسي

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند


با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان، آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس باربرز صبح شنبه در حاشیه دیدار با آزادگان شهر دوراهک به مناسبت سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان با صبر خود با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادند و ثابت کردند پای این نظام و انقلاب هستند که این امر استقامت و پایداری بزرگترین درسی بود که آزادگان سرافراز به ملت ما دادند.

باربرز یادآور شد: در این برنامه قصد داریم از 15 خانواده رزمنده که در سخت ترین شرایط به سر می بردند از نزدیک عیادت کنیم و قطعاً خانواده رزمندگان الگوی مجاهدت هستند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه آزادگان الگوی مجاهدت بودند اظهار داشت: آزادگان در دوره سخت مبارزه کردند و در زندان های مخوف عراق به دشمن نشان دادند که پای آرمان های انقلاب و نظام هستند.

باربرز از چاپ کتاب خاطرات آزادگان در سطح شهرستان خبر داد و ادامه داد: مجموعه در دست اقدام هست به عنوان یک گنجینه ای از الگوی مجاهدت اسرای شهرستان دیر که این امر مهم باید به نسل جوان و نوجوان ارائه دهیم.

فرماندار شهرستان دیر اضافه کرد: هزینه چاپ کتاب تأمین می شود و این امر تکریم از مجاهدت و سختی و حداقل کاری است که ما می توانیم انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند

آزادگان شهرستان دیر تجلیل شدند