مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-14سياسي

عملیات اجرایی گسترش و نوسازی مرکز آموزش عقیدتی سیاسی سپاه آغاز شد


در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان سپاه، کلنگ آغاز عملیات اجرایی گسترش، نوسازی و بهسازی مرکز بزرگ تداوم آموزش های عقیدتی سیاسی نیروی زمینی سپاه در مشهد مقدس به زمین زده شد.

این مجموعه با نام مرکز تداوم آموزش عقیدتی سیاسی امام رضا (ع) در فضایی به مساحتی بالغ بر 3400 مترمربع و در چهار طبقه توسط معاونت مهندسی نیروی زمینی ساخته می شود.

سردار فرجیان زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در این مراسم گفت: توجه به مسئله آموزش های عقیدتی سیاسی، تقویت ایمان و معنویت و خودسازی معنوی از اصول و مبانی هویتی سپاه است.

وی افزود: سپاه پاسداران با وجود پیگیری روند توسعه و گسترش قوا، تجهیزات و توانمندی های دفاعی، اصل و اساس قدرت خود را معنویت و بصیرت می داند و از هر اقدامی برای تسهیل در تحکیم و تقویت این مبانی، حمایت و پشتیبانی می کند.

حجت الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه نیز طی سخنانی با اشاره به پیشینه مرکز آموزش امام رضا (ع) و تربیت شهدایی همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی گسترش و نوسازی مرکز آموزش عقیدتی سیاسی سپاه آغاز شد

عملیات اجرایی گسترش و نوسازی مرکز آموزش عقیدتی سیاسی سپاه آغاز شد