مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-13بين الملل

کارشکنی آمریکا در تکمیل توافقنامه فروش جنگنده به عراق


یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق خطرناک ترین موضوعی را که در واشنگتن به هیات امنیتی این کشور ارائه شد، فاش و تاکید کرد که آمریکا در مقابل تسلیح نظامی نیروی هوایی از عراق باج خواهی کرده و خواستار انحلال حشد شعبی است.

- یکی از رهبران ائتلاف فتح عراق خطرناک ترین موضوعی را که در واشنگتن به هیات امنیتی این کشور ارائه شد، فاش و تاکید کرد که آمریکا در مقابل تسلیح نظامی نیروی هوایی از عراق باج خواهی کرده و خواستار انحلال حشد شعبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عائد الهلالی، از رهبران ائتلاف فتح عراق در گفت وگو با خبرگزاری المعلومه عراق با اشاره به اینکه آمریکا خرید جنگنده های رافال توسط عراق از فرانسه مخالفت کرد، گفت: ادامه دادن به قرارداد تسلیحاتی سابق با آمریکا به کشور عراق ضربه خواهد زد و در آینده هرگز به نفع عراق نخواهد بود.

الهلالی اظهار کرد: واشنگتن به بندهای قرارداد نظامی با عراق پایبند نیست و برخی از بندهای قرارداد تجهیز نیروی هوایی عراق به سلاح را پس از هشت سال از زمان امضای توافقنامه اجرا کرد، آمریکا در مقابل این پرونده (تسلیح نظامی و نیروی هوایی) از عراق برای انحلال حشد شعبی باج خواهی می کند.

این رهبر ائتلاف فتح عراق با اشاره به اینکه آمریکا از جنگ نیروهای عراقی با تروریست های داعش در مرحله گذشته چشم پوشی کرد، گفت: عراق بدون دستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشکنی آمریکا در تکمیل توافقنامه فروش جنگنده به عراق

کارشکنی آمریکا در تکمیل توافقنامه فروش جنگنده به عراق