مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-10اقتصادي

طرح انتقال آب دریا به استان های فلات مرکزی برای آب آشامیدنی و صنعت پیش بینی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عزت اله آمره ای، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالعات اولیه طرح انتقال آب دریا به استان های فلات مرکزی انجام شد که انتقال آب در این طرح برای استان های یزد، - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی گفت: طرح انتقال آب دریا به استان های فلات مرکزی برای آب آشامیدنی و صنعت پیش بینی شده است و با توجه به هزینه بالا، امکان استفاده در بخش کشاورزی ممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، عزت اله آمره ای، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالعات اولیه طرح انتقال آب دریا به استان های فلات مرکزی انجام شد که انتقال آب در این طرح برای استان های یزد، کرمان، مرکزی و اصفهان در دستور کار است و برخی استان ها تا پایان سال از انتقال آب دریا بهرمند می شوند.

آمره ای افزود: اجرای این طرح با کمک صنایع بزرگ استان برای آب آشامیدنی و صنعت پیش بینی شده است و با توجه به هزینه بالا، امکان استفاده در بخش کشاورزی ممکن نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان مرکزی بیان کرد: چند سال است که کشور با پدیده خشکسالی مواجه است و استان مرکزی نیز این وضعیت را تجربه می کند که منجر به خشک شدن رودخانه ها و کاهش آب زیرزمینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح انتقال آب دریا به استان های فلات مرکزی برای آب آشامیدنی و صنعت پیش بینی شده است

طرح انتقال آب دریا به استان های فلات مرکزی برای آب آشامیدنی و صنعت پیش بینی شده است