مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-16بين الملل

انگلیس مزدوران اوکراینی را به آفریقا اعزام می کند


آژانس های خبری تاس و نووستی روسیه امروز (چهارشنبه) از قول یک منبع دیپلماتیک-نظامی ناشناس گزارش کردند، سرویس اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به ام.

- آژانس های خبری تاس و نووستی روسیه امروز (چهارشنبه) از قول یک منبع دیپلماتیک-نظامی ناشناس گزارش کردند، سرویس اطلاعات خارجی انگلیس موسوم به ام.

آی.

6 احتمالا در حال آماده سازی یک گروه از خرابکاران برای ایجاد اختلال در همکاری های رو به رشد اقتصادی روسیه با کشورهای آفریقایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری راشاتودی، این منبع ناشناس با اشاره به اطلاعات تایید شده توسط چندین منبع اعلام کرد: آژانس جاسوسی انگلیس یک جوخه خرابکاری متشکل از 100 شبه نظامی نئونازی و ملی گرا ایجاد کرده است.

گزارش شده که لندن در ژوییه 2023 از کی یف خواسته بود تا کمک حداکثری و سریعی را به نمایندگان اطلاعات انگلیس و واحد ویژه SAS ارائه کند تا نیروهایی را با تجربه رزمی قابل توجه در جبهه شرقی برگزیند.

این منبع ناشناس همچنین در ادامه مدعی شد که این واحد انگلیسی-اوکراینی قرار است به خرابکاری در زیرساخت ها در کشورهای آفریقایی و همچنین حذف سران این کشورها که به سمت همکاری با مسکو متمایل شده اند، بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس مزدوران اوکراینی را به آفریقا اعزام می کند

انگلیس مزدوران اوکراینی را به آفریقا اعزام می کند