مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-08سياسي

بازدید رییس سازمان زندان ها از ندامتگاه قزلحصار


رییس سازمان زندان ها با حضور در استان البرز، از ندامتگاه قزلحصار و همچنین محل و محیط زندان تعطیل شده رجایی شهر بازدید کرد.

- رییس سازمان زندان ها با حضور در استان البرز، از ندامتگاه قزلحصار و همچنین محل و محیط زندان تعطیل شده رجایی شهر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از قوه قضاییه، غلامعلی محمدی، رییس سازمان زندان ها امروز 17 مردادماه در ندامتگاه قزلحصار حضور یافت و از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

رییس سازمان زندان ها در بخشی از این بازدید سه ساعته که به منظور رصد اقدامات تحول و تعالی زندانبانی صورت گرفت، در اندرزگاه های زندانیان حضور یافت.

وی همچنین از بخش های اسکان مددجویان زندان تعطیل شده رجایی شهر که به قزلحصار منتقل شده اند، بازدید کرد و به شکل چهره به چهره به گفت وگو با برخی از این زندانیان پرداخت و شرایط آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

او همچنین خطاب به مدیران بر رسیدگی مستمر به درخواست های مددجویان تاکید کرد.

محمدی در بخشی از این حضور و درجمع مدیران و پرسنل زندان قزلحصار، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر گفت: تعطیلی این زندان پس از دستور ریاست محترم دستگاه قضا درسفر استانی به البرز در کمترین زمان ممکن و اقدام جهادی و شبانه روزی به ثمر نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان زندان ها از ندامتگاه قزلحصار

بازدید رییس سازمان زندان ها از ندامتگاه قزلحصار