مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-19اجتماعي

بکارگیری 5200 نیروی پلیس کرمانشاه در پیاده روی اربعین


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام آغاز رسمی ماموریت تامین نظم و امنیت اربعین حسینی ، گفت: بیش از 5200 نیروی پلیس برای تامین امنیت و نظم ترافیکی اربعین در انتظامی استان کرمانشاه بکارگیری شده اند .

- غاز رسمی ماموریت تامین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین در کرمانشاه / بکارگیری تعداد 5200 نیروی پلیس برای تامین امنیت و نظم ترافیکی اربعین در استان به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان با اعلام آغاز رسمی ماموریت تامین نظم و امنیت اربعین حسینی، اظهار کرد: ما امروز همایش بزرگ خادمین انتظامی را برگزار کردیم که این همایش در واقع به منظور اعلام آمادگی برای خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: کرمانشاه درگاه ورودی کربلای معلی بوده و مسیرهای استان ایلام هم از همین گذرگاه است و معابر در استان کرمانشاه به یک کانال تبدیل می شود، در واقع در استان کرمانشاه بیش از 638 کیلومتر جاده به سمت خسروی داریم، که با آمادگی کامل معابر را هم پوشش انتظامی و هم پوشش ترافیکی خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه: 70 درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار است، که از ورودی شهر کنگاور آغاز شده و تا شهرهای مختلف از جمله صحنه ، کرمانشاه .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 5200 نیروی پلیس کرمانشاه در پیاده روی اربعین

بکارگیری 5200 نیروی پلیس کرمانشاه در پیاده روی اربعین