مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-04سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح و پروژه طی سفر رییس جمهور به ایلام


استاندار ایلام از افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح و پروژه طی سفر رییس جمهور به ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا استاندار ایلام عصر روز در نشست شورای اداری استان گقت: 14 طرح و پروژه با اعتباری افزون بر 575 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور در حوزه های آموزشی، درمانی، تامین آب، گردشگری، صنایع تولیدی و پتروشیمی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی تصفیه خانه ایوان، ایستگاه cgs سیروان، کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح مرکز ناباروری، افتتاح مرکز اورژانس درمانی پایانه مرزی مهران، مجتمع آموزشی شهید داریوش رضایی نژاد را بخشی از طرح ها و پروژه های عنوان کرد که در سفر رییس جمهور به استان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: تصفیه خانه ایوان یکی از طرح های مهمی که در سفر رییس جمهور با اعتبار 175 میلیارد تومان افتتاح می شود که برای خود تصفیه خانه 120 میلیارد تومان و برای خط انتقال 55 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به یاد و خاطره شهید هسته ای (شهید داریوش رضایی نژاد) گفت: در سفر رییس جمهور مجتمع آموزشی شهید داریوش رضایی نژاد با اعتبار 100 میلیارد تومان در این سفر کلنگ زنی می شود که 50 میلیارد تومان توسط دولت و 50 میلیارد تومان نیز توسط سازمان انرژی اتمی هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح و پروژه طی سفر رییس جمهور به ایلام

افتتاح و کلنگ زنی 18 طرح و پروژه طی سفر رییس جمهور به ایلام