مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 14:352023-07-25سياسي

وجود 700 معتاد متجاهر در زنجان آمار خوبی نیست


مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی با بیان اینکه زنجان بهشت خیران است، گفت: تعداد 700 معتاد متجاهر مرد و 24 زن به تناسب جمعیت استان زنجان آمار خوبی نیست و این نشان از بحران است و در مرحله اول باید جامعه را متوجه این موضوع کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا نبی، مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی در حاشیه نشست مجمع خیرین یاریگران زندگی استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجمع خیرین یاریگران زندگی موفق شده است که در ایستگاه هیجدهم به زنجان برسد، اظهار داشت: این مجمع برای تجمیع انرژی های متفرق و کارهای تک نفره و انفرادی  که خیران انجام می دهند، ایجاد شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین یاریگران زندگی با بیان اینکه در این مجمع نیازها در قالب هیات مدیره این مجمع احصا و تصمیم گیری بر طبق نیاز ها گرفته می شود و لذا کمک خیران هم به همان مسیر سوق پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: این مجمع  در 17 استان فعالیت خودش را آغاز کرده است و هیات مدیره ها در این استان ها برای پیشبرد اهداف این مجمع انتخاب و تشکیل جلسه داده اند.

وی با بیان اینکه خیران یاریگران زندگی، منابع و مصارف را شناسایی می کنند و نیز توانمندی ها و نیازمندی های هر استان را احصا می کنند، گفت: زنجان بهشت خیرین است و خیران این شهر می توانند در بحث آسیب های اجتماعی هم به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 700 معتاد متجاهر در زنجان آمار خوبی نیست

وجود 700 معتاد متجاهر در زنجان آمار خوبی نیست