مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 05:402023-07-23اجتماعي

شهرداری تهران به دنبال ساخت نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن بیان اینکه در 57 نقطه از شهر تهران نیروگاه خورشیدی ایجاد شده است، از تصمیم برای ساخت نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس خبر داد.

- مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران ضمن بیان اینکه در 57 نقطه از شهر تهران نیروگاه خورشیدی ایجاد شده است، از تصمیم برای ساخت نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس خبر داد.

حلیا حسینی در گفت و گو با ایسنا درباره میزان نیروگاه های خورشیدی در تهران و برنامه اداره کل محیط زیست شهر تهران برای افزایش آن ها اظهار کرد: در حال حاضر ما در 57 نقطه از شهر تهران به تولی گری شهرداری تهران و اداره کل محیط زیست توسعه پایدار شهرداری تهران نیروگاه خورشیدی داریم که در مجموع 1024 کیلووات برق تولید می شود.

این اقدامات پیرو اسناد بالادستی و مصوبه هیات وزیران است که شهرداری تهران و کلیه شهرداری ها را موظف کرده است 20 درصد برق خود را از انرژی خورشیدی تامین کنند.

وی افزود: در سال 1402 نیز این موضوع در دستور کار اداره کل محیط زیست توسعه پایدار شهرداری تهران قرار دارد.

هدف اول اجرای پروژه های کوچک مقیاس برای احداث نیروگاه خورشیدی است که با توجه به امکانات سازمانی و بودجه در نظر گرفته شده برای ادارات محیط زیست مناطق 22 گانه این پروژه در مناطق عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران به دنبال ساخت نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس

شهرداری تهران به دنبال ساخت نیروگاه های خورشیدی بزرگ مقیاس