مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:102023-07-31حوادث

کلاهبردار 44 میلیاردی در برخوار دستگیر شد


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: متهمی که در فضای سایبر از شهروندی در برخوار به بهانه سرمایه گذاری در بازار رمز ارز کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی کرده بود، - دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید علینقیان پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت و مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان برخوار مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از وی به بهانه سرمایه گذاری در بازار رمز ارز، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تحقیقات تکمیلی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مالباخته در یکی از شبکه های اجتماعی با آگهی آموزش و سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها از سوی فردی ناشناس، بدونه بررسی و کسب شناخت کافی، مبلغ 44 میلیارد ریال به حساب وی واریز کرده است که پس از واریز وجه، متهم دیگر پاسخگوی شاکی نبوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: اقدامات فنی و علمی کارشناسان پلیس قتا ادامه داشت و در نهایت متهم شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری کلاهبردار میلیاردی در عملیات تخصصی کارشناسان پلیس فتا تصریح کرد: متهم پس از روبه رو شدن با مدارک و مستندات خاص پلیس به کلاهبرداری 44 میلیارد ریالی از شهروند برخواری اعتراف کرد که در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 44 میلیاردی در برخوار دستگیر شد

کلاهبردار 44 میلیاردی در برخوار دستگیر شد