مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:252023-08-16سياسي

«ستون 1453» به چاپ ششم رسید


کتاب «ستون 1453» نوشته مسلم ناصری توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ ششم رسید.

- کتاب ستون 1453 نوشته مسلم ناصری توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ ششم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب ستون 1453 نوشته مسلم ناصری به تازگی توسط انتشارات کتاب جمکران به چاپ ششم رسیده است.

از اعتقادات شیعیان این است که امام زمان (عج) هنگام ظهور، خود را به واسطه امام حسین (ع) معرفی خواهد کرد پس باید کاری کرد تا مردم جهان امام حسین (ع) را بشناسند که وقتی امام زمان (عج) خود را با ایشان معرفی می کنند مردم او را بشناسند و بدانند که از کدام نسل است.

به همین دلیل در سال های اخیر سال به سال بر اهمیت پیاده روی اربعین افزوده شده است و خادمان و زائران اباعبدالله (ع) معتقدند از بهترین راه های شناساندن امام حسین (ع) به جهانیان رساندن صدای این پیاده روی میلیونی به آن ها است و معتقدند این پیاده روی مانوری از روز ظهور منجی عالم (عج) می باشد.

هر کس به هر نوعی که توانسته برای بازتاب این حرکت مردمی میلیونی رسانه شده است و نویسندگان هم از این قاعده مستثنا نبوده اند و در هر قالب ادبی برای نگارش از این تجربه استفاده کرده اند.

مسلم ناصری سفرنامه ای داستانی از این پیاده روی عظیم نوشته است؛ داستانی که نام آن برگرفته از آخرین ستون از ستون های مسیر پیاده روی نجف تا کربلا برگرفته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ستون 1453» به چاپ ششم رسید

«ستون 1453» به چاپ ششم رسید