مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 09:562023-08-13سياسي

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند


رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر هر دو الگو هستند و لازم است که جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان، در راه خدمت به اسلام و رسیدن به اهداف این دو شهید بزرگوار را الگو قرار دهند.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گفت: شهیدان رجایی و باهنر هر دو الگو هستند و لازم است که جامعه اسلامی به ویژه دولتمردان، در راه خدمت به اسلام و رسیدن به اهداف این دو شهید بزرگوار را الگو قرار دهند.

حسین انجم شعاع امروز 22 مردادماه در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی در ادامه نهضت عاشورا و کربلاست و همان ادامه مسیر امام حسین و اهل بیت (علیهم السلام) است که ان شاءالله مسیر آماده سازی ظهور امام زمان (عج) باشد.

وی افزود: شهدای انقلاب ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا و شهدای صدر اسلام هستند و در همان مسیر به شهادت رسیدند.

انجم شعاع تصریح کرد: شهیدان باهنر و رجایی از جمله کسانی بودند که در این راه به شهادت رسیدند، این شهدا با روحیه و رویه توکل، اخلاص، مبارزه با ظلم و بی عدالتی، ایثار و تحمل سختی ها و مشکلات در راه رسیدن به این هدف تلاش کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: در دوران خفقان و دورانی که کسی جرأت صحبت را نداشت این شهدا رنج های زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

دولتمردان، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند