مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-24سياسي

فرودگاه هاشمی نژاد، دومین فرودگاه با بیشترین اعزام و پذیرش مسافر


بررسی آمارهای تجمعی تعداد پروازها، اعزام و پذیرش مسافر نشان می دهد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در سه ماهه ابتدایی سال 1402 دومین فرودگاه با بیشترین آمار نشیت و برخاست هواپیما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بررسی گزارش عملکرد آمارهای پروازی  شرکت فرودگاه های ایران حاکی است طی سه ماهه ابتدایی سال 1402 تعداد 73 هزار و 533 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های کشور انجام شده است.

استفاده حدود یک میلیون و 900 هزار مسافر از فرودگاه مشهد طی 3 ماه     این آمار در حالی است که فرودگاه هاشمی نژاد مشهد، در تعداد نشست و برخاست هواپیما، اعزام و پذیرش مسافر، ارسال و پذیرش بار در میان فرودگاه های کشورمان رتبه دوم را دارد.

گزارش آماری شرکت فرودگاه های ایران نشان می دهدفرودگاه هاشمی نژاد مشهد در سه ماهه ابتدای سال 1402 تعداد 14 هزار و 36 نشست و برخاست هواپیما داشته است.

طی این مدت، یک میلیون و 893 هزار و 576 مسافر در فرودگاه هاشمی نژاد، پذیرش یا اعزام شده اند و 19 میلیون و 472 هزار و 493 کیلوگرم بار توسط این فرودگاه، پذیرش یا ارسال شده است.

مقایسه این آمار نشان می دهد که میزان نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد طی سه ماهه ابتدای 1402 نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرودگاه هاشمی نژاد، دومین فرودگاه با بیشترین اعزام و پذیرش مسافر

فرودگاه هاشمی نژاد، دومین فرودگاه با بیشترین اعزام و پذیرش مسافر