مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-20اقتصادي

30 بسته سرمایه گذاری در مرز ریمدان دشتیاری آماده شد


مدیر منطقه ریمدان دشتیاری و مدیر خدمات پایانه ها و انبارهای منطقه آزاد چابهار گفت: فصل جدیدی در تجارت پایانه مرزی ریمدان با همسایه شرقی آغاز شده و هم اکنون 30 بسته سرمایه گذاری با یک هزار میلیارد تومان در این مرز فراهم شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر منطقه ریمدان دشتیاری و مدیر خدمات پایانه ها و انبارهای منطقه آزاد چابهار گفت: فصل جدیدی در تجارت پایانه مرزی ریمدان با همسایه شرقی آغاز شده و هم اکنون 30 بسته سرمایه گذاری با یک هزار میلیارد تومان در این مرز فراهم شده است.

سعید مقدم در شورای سرمایه گذاری مرز ریمدان اظهارکرد: مرز بین المللی ریمدان در شهرستان مرزی دشتیاری از جمله مرزهای مهم و راهبردی کشور است که در تمامی ایام سال فعالیت های روز افزونی در بخش بار و مسافر دارد.

وی ادامه داد: مرز ریمدان به واسطه نزدیکی با سه بندر مهم چابهار در ایران و گوادر در 70 کیلومتری و کراچی مرکز اقتصادی پاکستان در 600 کیلومتری از اهمیت و جایگاه ویژه ترانزیتی و اقتصادی برخوردار است.

مدیر منطقه ریمدان دشتیاری تصریح کرد: به دنبال رشد اقتصادی ایجاد شده به منظور معرفی و ارائه 30 بسته سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی داخلی و خارجی به ویژه تجار کشور دوست و برادر پاکستان در منطقه ریمدان و توقف فعالیت های غیرقانونی، سرمایه گذاری در این منطقه، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 بسته سرمایه گذاری در مرز ریمدان دشتیاری آماده شد

30 بسته سرمایه گذاری در مرز ریمدان دشتیاری آماده شد