مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-19پزشكي

اگر کارخانجات داروسازی نبود، همه درآمد ارزی به واردات دارو اختصاص می یافت


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با انتقاد از استفاده بی رویه و نابجا از داروها گفت: متاسفانه مردم به غذا توجه نمی کنند و اگر احساس درد یا بیماری کردیم، - ایسنا/کرمان معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با انتقاد از استفاده بی رویه و نابجا از داروها گفت: متاسفانه مردم به غذا توجه نمی کنند و اگر احساس درد یا بیماری کردیم، مستقیم به سراغ دارو می رویم در حالی که در سوابق تاریخی و دینی ما به غذا توجه زیادی شده است.

دکترعلی اسدی پور امروز 28 مردادماه در دیدار با خبرنگاران ایسنا در کرمان، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: یکی از مشکلات کشور اطلاع رسانی است و اگر خبرنگاران این وظیفه را انجام نمی دادند، وضعیت ما بدتر بود و هر چه در این زمینه تلاش کنیم باز کم است.

او بر لزوم امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و افزود: باید همه دستاوردها، فعالیت ها و اقداماتی که در کل نظام انجام می شود، اطلاع رسانی شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تشریح پیشرفت های کشور در بخش های مختلف، عنوان کرد: اگر فعالیت و وضعیت جهاددانشگاهی امروز را با 20 سال قبل قیاس کنید، در می یابید که وضعیت این نهاد بسیار خوب شده و قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کارخانجات داروسازی نبود، همه درآمد ارزی به واردات دارو اختصاص می یافت

اگر کارخانجات داروسازی نبود، همه درآمد ارزی به واردات دارو اختصاص می یافت