مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:212023-08-13سياسي

آزادی خواه: سه قوه برای حمایت از تولید مامور هستند


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «رهبر معظم انقلاب هر سه قوه را مامور کردند که از تولید حمایت کنند» تاکید کرد: باید بنگاه های خصوصی که حضور، - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر سه قوه را مامور کردند که از تولید حمایت کنند تاکید کرد: باید بنگاه های خصوصی که حضور، توانایی، ابتکار و سرمایه مردم را دارند، مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه 22 مرداد 1402 صحن مجلس در نطق خود، با تاکید بر اینکه راه نجات کشور حمایت از تولید و تولید کننده است، خطاب به رییس جمهوری گفت: اگر بخواهیم رفاه خانوار در کشور را رشد دهیم و فقر را از میان برداریم، به رشد اقتصادی نیاز داریم.

طبق فرمایش مقام معظم رهبری کشور بدون فعالیت بنگاه های خصوصی اداره نخواهد شد؛ بنابراین باید بنگاه های خصوصی که حضور، توانایی، ابتکار و سرمایه مردم را دارند، مورد حمایت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب هر سه قوه را مامور کردند که از تولید حمایت کنند ، تاکید کرد: البته ما مخالف سوءاستفاده، رانت و فساد هستیم و هرگز اجازه نداده و نخواهیم داد به اسم تولید، از بیت المال مسلمین سوءاستفاده شود؛ در عین حال اولاً و به ذات به تولید و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: سه قوه برای حمایت از تولید مامور هستند

آزادی خواه: سه قوه برای حمایت از تولید مامور هستند