مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:552023-07-25بين الملل

کنعانی تشریح کرد: دست های پشت پرده رژیم صهیونیستی در فتنه اهانت به قرآن کریم


سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در فتنه اهانت به ⁧‫قرآن‬⁩ کریم، دست های پشت پرده رژیم صهیونیستی پیداست، به دولت های تسهیل کننده توصیه کرد که اعتبار و حیثیت خود را قربانی منافع این رژیم نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ‏در هفته های اخیر شاهد اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک بودیم، اقدامات اهانت آمیزی که با واکنش تند کشورهای اسلامی روبرو شد و سفرا و روسای نمایندگی های سوئد و دانمارک در این کشورها را به وزارت خارجه این کشورها کشاند و ضمن احضار آنها مراتب اعتراض شدید به آنها ابلاغ شد.

عراق هم اقدام به بازگرداندن کاردار خود از استکهلم کرد و به سفیر سوئد هم اعلام کرد که بغداد را ترک کند.

کاردار و سفیر سوئد و همچنین سفیر دانمارک نیز به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران احضار شدند و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه اعلام کرد تا زمانی که دولت سوئد در رویکرد خود تغییر ندهد، سفیر جدید این کشور در تهران را نمی پذیرد و سفیرش به استکهلم را که قبلا اعزامش در پی هتک حرمت به قرآن در سوئد در هفتم تیر ماه توسط یک تبعه سوئدی - عراقی متوقف شده بود، به استکهلم اعزام نمی کند.

در همین خصوص ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (سه شنبه) سوم مرداد ماه در توییتر نوشت: در فتنه اهانت به ⁧‫


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی تشریح کرد: دست های پشت پرده رژیم صهیونیستی در فتنه اهانت به قرآن کریم

کنعانی تشریح کرد: دست های پشت پرده رژیم صهیونیستی در فتنه اهانت به قرآن کریم