مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-02بين الملل

واشنگتن مدعی شد: استفاده از پهپادهای ایرانی نقض قطعنامه 2231 است


نماینده آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعاهای بی اساس مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران در حملات علیه اوکراین مدعی شد که استفاده از این پهپادها نقض قطعنامه 2231 به شمار می آید.

- نماینده آمریکا در سازمان ملل با تکرار ادعاهای بی اساس مبنی بر استفاده از پهپادهای ساخت ایران در حملات علیه اوکراین مدعی شد که استفاده از این پهپادها نقض قطعنامه 2231 به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیندا توماس گرینفیلد، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل که ریاست دوره ای شورای امنیت را در ماه جاری (میلادی) بر عهده دارد در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره ادعای اثبات نشده غرب و آمریکا درخصوص استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در حملات علیه اوکراین آن را نقض قطعنامه 2231 دانست.

بنابر گزارش وب سایت هیات نمایندگی آمریکا در سازمان ملل، گرینفیلد مدعی شد: استفاده از پهپادهای ایرانی نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است.

ما از سازمان ملل درخواست کرده ایم تا تحقیقاتی را به ویژه در رابطه با استفاده روسیه از این پهپادها در اوکراین انجام دهد.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: هر جای دیگری که از پهپادهای ساخت ایران استفاده می شود، باید محکوم شود و بخشی از این تحقیقات باشد زیرا این کار قطعنامه 2231 را نقض می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن مدعی شد: استفاده از پهپادهای ایرانی نقض قطعنامه 2231 است

واشنگتن مدعی شد: استفاده از پهپادهای ایرانی نقض قطعنامه 2231 است