مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-19سياسي

سردار حاجی زاده : این امکان را داریم تجهیزات هوافضا را در اختیار بسیج قرار دهیم


سردار حاجی زاده با بیان اینکه باید با جهاد تبیین، جوانان و نسل امروز را با پیشرفت ها آشنا کنیم، گفت: نیروی هوا فضای سپاه آمادگی دارد تا در کنار سایر نیروها از سازمان بسیج مستضعفین حمایت کند.

- سردار حاجی زاده با بیان اینکه باید با جهاد تبیین، جوانان و نسل امروز را با پیشرفت ها آشنا کنیم، گفت: نیروی هوا فضای سپاه آمادگی دارد تا در کنار سایر نیروها از سازمان بسیج مستضعفین حمایت کند.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرمانده نیروی هوافضای سپاه ضمن مقایسه توان دفاعی ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی با مقطع کنونی،گفت: یک روز دشمن در موضع آفندی بود و ما نگران پدافند بودیم؛ اما امروز ما در موضع آفندی هستیم و دشمنان ما به دنبال تکمیل شبکه پدافندی خود هستند.

  وی افزود: امروز ابرقدرت ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی توانستیم با آن ها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده : این امکان را داریم تجهیزات هوافضا را در اختیار بسیج قرار دهیم

سردار حاجی زاده : این امکان را داریم تجهیزات هوافضا را در اختیار بسیج قرار دهیم