مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 19:102023-07-25بين الملل

رسوایی خنده دار BBC، اینترنشنال و رسانه آلمانی+ فیلم


رسانه های فارسی زبان خارجی برخی فعالان و چهره های آلمانی، مدعی شدند که حسینعلی نیری، یکی از قضات ایرانی و معاون سابق دیوان عالی کشور، برای امور درمانی به شهر هانوفر آلمان سفر کرده است.

- گزارش اینترنشنال از تجمع تجزیه طلبان و همجنس بازان در هانوفر اعلام حضور حسینعلی نیری در آلمان، حتی به مقامات آلمانی هم سرایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاینترنشنال، عضو پارلمان آلمان نیز این ادعا را تایید کرد.

  فولکر بِک، سیاستمدار حزب سبزها و نماینده سابق پارلمان آلمان، از دادستان، پلیس جنایی و وزارت کشور آلمان درخواست کرد تا احتمال حضور نیری در کلینیک هانوفر را بررسی کرده و اقدامات لازم برای تعقیب قضایی او را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازBBC، رسانه های آلمانی و شماری از فعالان حقوق بشر ایرانی و آلمانی می گویند حسینعلی نیری، در بیمارستانی در آلمان تحت درمان بوده است.

[2] به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه آلمانی دویچه وله، انجمن آزادی برای خاورمیانه در آلمان  اعلام کرد: طبق اطلاعاتی که به دست این انجمن رسیده است، حسینعلی نیری  از تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) امسال در کلینیک مغز و اعصاب پروفسور مجید سمیعی موسوم به INI در شهر هانوفر بستری شده است.

  این ادعاها در حالی صورت گرفت که پروفسور سمیعی اعلام کرد: حسینعلی نیری در انستیتو مغز و اعصاب هانوفر نبود و درمانش نکردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوایی خنده دار BBC، اینترنشنال و رسانه آلمانی+ فیلم

رسوایی خنده دار BBC، اینترنشنال و رسانه آلمانی+ فیلم