مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:512023-07-29اجتماعي

عزا و ماتم خوزستانی ها برای سالار شهیدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن شام غریبان عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایش همچون سال های گذشته با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور در نقاط مختلف استان خوزستان زادگاه سردار شهید بهنام محمدی راد و سردار شهید زمان محمودی برگزار شد.

عزا و ماتم حضرت امام حسین(ع) همزمان با شام غریبان با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و دیگر اماکن مذهبی نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید حمید رمضانی دامغانی برگزار شد که حاضران در این محافل در عزای شهادت سرور و سالار شهیدان سوگواری کردند.

  در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) فاز 2 پادادشهر که به بیت الحسن(ع) معروف است نیز همزمان با شام غریبان خاندان سیالشهدا(ع) آیین سوگواری از سوی هیئت فداییان حسین(ع) برگزار شد که حجت الاسلام میثم نیله چی سخنران برنامه بود و محمدحسین پورفاطمی نیز در این محفل به نوحه خوانی و مرثیه سرایی پرداختند.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن شام غریبان آیین سوگواری در مسجد فاطمه زهرا(س) کوی ملت برگزار شد که که یکی از مداحان در این محفل در جمع همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید علی کمایی، شهید محمد عذاری، شهید رضا شعیبی، شهید اسماعیل شفیعی نژاد و شهید میلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزا و ماتم خوزستانی ها برای سالار شهیدان

عزا و ماتم خوزستانی ها برای سالار شهیدان