مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:452023-07-26سياسي

توهین به قرآن کریم مصداق علنی توهین به انسانیت و آزادی است


توهین به قرآن کریم، نه تنها هتاکی به پیروان دین اسلام، بلکه مصداق علنی توهین به انسانیت و آزادی محسوب می شود و سکوت در برابر آن جایز نیست.

- توهین به قرآن کریم، نه تنها هتاکی به پیروان دین اسلام، بلکه مصداق علنی توهین به انسانیت و آزادی محسوب می شود و سکوت در برابر آن جایز نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هم زمان با حادثه تلخ قرآن سوزی و صدور پیام از سوی رهبر انقلاب، رسانه KHAMENEI.

IR در گفت وگو با حجت الاسلام دکتر محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بررسی محورهای پیام حضرت آیت الله خامنه ای و ابعاد تأثیرگذاری عمل شنیع قرآن سوزی در جهان اسلام پرداخته است.

* رهبر انقلاب در پیام خود به مناسبت حادثه ی تلخ قرآن سوزی، بیان کردند که این حادثه یک توطئه آمیز و خطرآفرین بود.

انگاره هایی که نشان دهنده ی توطئه آمیز بودن این حرکت است، چیست؟ توهین به قرآن کریم، نه تنها هتاکی به پیروان دین اسلام، بلکه مصداق علنی توهین به انسانیت و آزادی محسوب می شود و سکوت در برابر آن جایز نیست.

در خصوص اتفاق اخیر اهانت به قرآن مجید، باید بگویم که ما با منظومه ای از پیش طراحی شده و پروژه ای پیچیده در غرب روبه رو هستیم که خروجی آن، اسلام هراسی سیستماتیک و نظام مند در برخی کشورهای اروپایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به قرآن کریم مصداق علنی توهین به انسانیت و آزادی است

توهین به قرآن کریم مصداق علنی توهین به انسانیت و آزادی است