مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 19:552023-08-21اجتماعي

موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در قرچک مشاهده نشد


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست قرچک از اجرای گشت مشترک در اراضی «رحمت آباد» این شهرستان خبر داد و گفت: موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در قرچک مشاهده نشده است.

- قرچک- سرپرست اداره حفاظت محیط زیست قرچک از اجرای گشت مشترک در اراضی رحمت آباد این شهرستان خبر داد و گفت: نشانه ای از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در قرچک مشاهده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا شایسته عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به احتمال شیوع بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در حیات وحش منطقه، کارشناسان حفاظت محیط زیست قرچک به همراه کارشناسان اداره دامپزشکی به منظور حصول اطمینان از عدم وجود چنین مواردی در میان گونه های مختلف پرندگان به گشت و پایش در اراضی منطقه رحمت آباد اقدام کردند.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای گشت مشترک اداره دامپزشکی و یگان حفاظت از محیط زیست شهرستان، مراقبت و پایش وضعیت این بیماری در سطح حیات وحش و پرندگان مهاجر این منطقه است.

شایسته بیان داشت: بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان یک بیماری فوق حاد تنفسی است که با تلفات شدید در پرندگان شناخته شده که علاوه بر انتقال و شیوع بین طیور بومی و صنعتی و تحمیل خسارات سنگین به صنعت پرورش طیور کشور، در برخی سویه ها احتمال انتقال به انسان و بروز رخداد اپیدمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در قرچک مشاهده نشد

موردی از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در قرچک مشاهده نشد