مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-07سياسي

دیدار با مادر یک شهید رسانه در آستانه روز خبرنگار


مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در آستانه روز خبرنگار به دیدار مادر شهید رسول کاظم نژاد (از شهدای رسانه) رفت و ضمن ابلاغ سلام سید محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر، - مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در آستانه "روز خبرنگار" به دیدار مادر شهید رسول کاظم نژاد (از شهدای رسانه) رفت و ضمن ابلاغ سلام سید محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر، جویای احوال او شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پوراحمدی در آستانه فرا رسیدن 17 مرداد سال روز خبرنگار با حضور در منزل شهید رسول کاظم نژاد با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

رییس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر، با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران رسالت بزرگ و مسئولیتی خطیر برعهده دارند، از شهدای عرصه رسانه به عنوان سرمشق و الگو خصوصاً برای نسل جوان یاد کرد که با به جان خریدن مخاطرات در راه رشد فرهنگ عمومی جامعه تلاش کردند.

وی در ادامه گفت: بی شک رسالت خبرنگاران ایرانی که با تکیه بر تعالیم و معارف متعالی مکتب اسلام در راه حق و حقیقت قلم می زنند از جایگاه و ارزش والایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با مادر یک شهید رسانه در آستانه روز خبرنگار

دیدار با مادر یک شهید رسانه در آستانه روز خبرنگار