مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-02سياسي

دانشگاه شیراز حادثه باغ موزه نارنجستان قوام را محکوم کرد


دانشگاه شیراز در اطلاعیه ای رخداد ناگوار و تأسف بار جسارت و ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر در باغ موزه نارنجستان قوام در تاریخ 1402/5/8 را شدیداً محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا.

الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت، دانشگاه شیراز رخداد ناگوار و تأسف بار جسارت و ضرب و شتم آمر به معروف و ناهی از منکر در باغ موزه نارنجستان قوام در تاریخ 1402/5/8 را شدیداً محکوم نموده و موارد زیر را به آگاهی مردم شریف استان فارس و سایر هموطنان عزیز می رساند:  1-  حجاب از احکام اجتماعی و ضروریات دین مبین اسلام و جزیی از قوانین جمهوری اسلامی ایران است.

بدیهی است پای بندی به حجاب اسلامی زمینه ساز ترویج حیا و عفاف در جامعه، حفظ و استحکام بنیان خانواده و افزایش سلامت و امنیت روانی در جامعه اسلامی است.

2- دانشگاه شیراز بعنوان یکی از مهمترین مراکز علمی و فرهنگی کشور ضمن تأکید بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در اماکن گردشگری و اداری، رعایت این فریضه الهی در همه معابر عمومی شهر را خواستار است.

  3- حمایت، تقویت و پشتیبانی همه جانبه از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مطالبه به حق مردم از مسئولین و مدیران محترم استان می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شیراز حادثه باغ موزه نارنجستان قوام را محکوم کرد

دانشگاه شیراز حادثه باغ موزه نارنجستان قوام را محکوم کرد