مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-16اقتصادي

دستگاه های بدهکار قبوض برق تذکر می گیرند


به دستگاه های پرمصرف در مصرف برق و دستگاه هایی که بدهی بهای برق مصرفی را پرداخت نکرده اند، تذکرات لازم داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در بازدید از مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، ضمن قدردانی از اقدامات و خدمات تلاشگران صنعت توزیع برق در راستای عدم اعمال خاموشی در بخش خانگی اظهار کرد: تأمین انرژی پایدار برای تمام حوزه ها یک الزام به شمار می رود.

وی تصریح کرد: بخش خانگی،به جهت اینکه با عامه مردم سروکار دارد، از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است و باید اطمینان بخشی در این زمینه به مردم انجام شود.

استاندار سمنان با اشاره به توانمندی بخش های تولیدی استان یادآور شد: اینکه 60 درصد از مصرف برق در استان به بخش تولید اختصاص دارد، بسیار خوب است و به این خاطر لازم است تا اقدامات مدیریتی برای مصرف بهینه انرژی در این واحدها به انجام رسیده و هرگونه جابه جایی بار و مدیریت آن در کارگروه های مخصوص و جلسات هماهنگی با صنایع همانگونه که تاکنون اقدام شده، مطرح و تصویب شود.

هاشمی تأکید کرد: بنا بر دستورالعمل ابلاغی تمام دستگاه های اجرایی استان مکلف هستند با توجه به جابه جایی ساعات فعالیت خود، مصرف انرژی خود را کاهش دهند و این موضوع را مانند بخش های دیگر مدیریت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های بدهکار قبوض برق تذکر می گیرند

دستگاه های بدهکار قبوض برق تذکر می گیرند