مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-06ورزشي

انتقاد از عقب ماندگی بندرانزلی حتی از تصاویر و اِلمان !


امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه انزلی نسبت به خیلی از شهرستان های دیگر حتی در تصاویر و اِلمان ها هم عقب هست، گفت: چندین سال است در جلسات شهردارهای مختلف می گویند داریم درست می کنیم اما هنوزهم درست نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امروز در جلسه ستاد شهرستانی کنگره سرداران، امیران و 8000 شهید استان گیلان در بندرانزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار کرد: فلسفه این نوع کنگره ها و یادواره ها برای شهدای عزیزمان در چند بعد است؛ یک بعد اثری است که برای خود ما متولیان و برگزار کنندگان و به تعبیری فراتر برای مدیران جامعه اسلامی دارد.

  وی با بیان اینکه اگر مدیران جامعه اسلامی نسبت به شهداء و ارج نهادن به مقام شهادت تلاش نکنند و وظایفشان را انجام ندهند این یک ناسپاسی بسیار آشکار و ناشایستی است، گفت: شهدا حق زیادی به گردن همه ما دارند و مسؤولیت های همه ما مبتنی بر همین شهادت ها، رشادت ها و ایثارگری هاست.

  امام جمعه بندرانزلی بٌعد دیگر کنگره ها و یادواره های شهداء را بازتاب و اثر آن در جامعه دانست و تصریح کرد: جامعه با مسائلی که در آن برجسته می شود شکل می گیرد؛ مثلاً در بندرانزلی فرهنگ ورزش خصوصاً فوتبال در پوست و گوشت و استخوان همه اقشار جامعه رسوخ دارد؛ چرا؟ برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از عقب ماندگی بندرانزلی حتی از تصاویر و اِلمان !

انتقاد از عقب ماندگی بندرانزلی حتی از تصاویر و اِلمان !